Unbenanntes Dokument
karoglandesign
Unbenanntes Dokument
Sayfamiza En Son Eklenenen Yenilikler

!!...Arapca-Yazili-3D-Garfikler-Yeni Cok Güzel 12 paket Dini masaüstü Resimleri Paketleri eklendi- Photoshop icin Yeni arapca caligraphic burshes eklendi-Yeni E-Kitaplar eklendi-Png cercevler paketi eklendi-Mihalism resim upload scripti eklendi- 3adet toplist scripti eklenmdi-mysql dumper scripti eklendi-Yeni programlar eklendi-yeni Scriptler Eklendi-40Hadisde ve 40Ayette iyilik bölümü acildi -Yeni web Button paketleri eklendi - Gold ve , metalic efektli islami resimler eklendi- Animasyonlu Dönen Küpler eklendi hem resimler bölümüne hem downloaden bölümüne eklendi-Caligraphic arapca yazi yazmak icin photosop brushlar downloaden 17ci sayfada eklendi-Caner Taslaman kitaplari külliyati eklendi-Emre Dorman külliyati eklendi-Tuerkiye-Atatuerk-Bayrak-harita-yildiz-cami-Fircalari eklendi..!!

Aynel-Yakin-Sidebar

Aynel-Yakin Dini Portal

NAMAZ VAKITLERI

Viyana Namaz Vakitleri

GÜNES VAKITLERI

GÜNES VAKITLERI

AY VAKITLERI

AY VAKITLERI

 

TOPLIST

TOPLIST AYNELYAKiN

DiGER VAAZLAR

Karoglanin yazili ve sesli vaazlarinin bazilari burada

VAAZLAR

 

VAAZ - VIDEOLARI

Karoglanin Youtubedeki vaazlarinin tamaminI Buradan

seyredebilirsiniz

BURADAN

KISA RiSALELER

BURADAN

Tarikatı-Raşidi

BURADAN

 

TASAVVUF DERSLERi

Tasavvuf Dersleri Bölümü Actik

Sofiik Adabi, Zikir, Nefsin Halleri, Vahdeti Vücud Nedir? Letaifler Nedir? ilmelyakin,aynelyakin,hakkalyakin Nedir, ve Daha bircok konuyu acikliyoruz

BURADAN

40Hadisde ve 40Ayette iyilik

BURADAN

DUALAR

BURAYA TIKLA

SÖZLER

Karoglan Sözleri Özdeyişleri

BURADAN

GENEL BiLGiLER

Önemli Genel Kültür Bilgileri Bölümü actik Bölüme buradan ulaşabilirsiniz

BURADAN

ARAPCA KLAVYE

 

 

ONLINE FOTO EDITÖR

Photshop gibi Online Program ile Fotograflarinizi Editleyebilir yeni grafikler yapabilir, Flatcaast Temalar yapabilirsiniz

ONLINE FOTO EDITÖR

ONLINE - CANLI CANLI - BÖLÜMÜ

OnlinE olarak TRT Haberlerine,Hava Durumuna,Döviz Kurlarina Bakabilir,online simli bannerler yapabilir,3d yazilar yazabiliriniz, online byte converter

Online-Flash-Widgetler

3D - BAYRAK GIFLERI

3D - ATATÜRK GIFLERI

Bu ve onlarcasi

BURADAN

ETKiNLiKLERiMiZ

Peygamberimiz Buyurdularki Birbirinize Temiz agiz ile Dua edin. Bizde Sayfamizi ziyaret edenlere ve bu bölümü ziyaret edenlerin kendilerinin Ruhaniyetine, geçmislerinin Ruhuna Yasin Okuyup hediye ediyoruz Tikla, ya sende oku yada okunmus Yasinlerden Nasibini Al

BURADAN

KADRANIMDAKiLER

Karoglanin Fotoğraf Makinesinin Kadranına Giren Resimler

BURADAN

RADYO KAROGLAN

RADYO KAROGLAN YAYINDA

Butona TIKLA ve

FLASH PLAYERDEN DiNLE

Butona TIKLA ve

MEDIA PLAYERDEN DiNLE

REKLAMLAR

SAYAC

Besucherzaehler

islami Buttonlar

BURADAN

3D - PNG

Alllah ve Muhammed

Yazilari

BURADAN

 

Hadisi Serif

Peygamber Efendimiz

(S.A.V.)

buyurdular:

"Allâhü Teâlâ yeryüzünde

akıldan daha az hiçbir şey

yaratmamıştır."

(Kenzü 'l-Ummâl)

Diger Hadisleri OKU

BURADAN

 

AYNEL YAKiN

 

ONLINE KURAN ÖGREN

Kuran dersi icin TIKLA

 

TOPLISTLER-2








muminlerhatada etse--imanlidir-fasiklar- imansizdir

karoglandesign


 

 

MÜMiN HATA DA ETSE TÖVBE EDERSE iMANLIDIR

FASIK OLAN MÜMiNLER SAFINDADA OLSA iMANSIZDIR

02 Haziran 2012 Cumartesi

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

Ellezine yesuddune an sebilillahi ve yebgune ivecen vehüm bil ahiretu kafirun.

sadakallahul aziym araf 45

esteuzubillahVellezine amilusseyyiati sümme tebu min beadihe ve eamenu , inne rabbeke min beadihe legafurun rahim.

sadakallahul aziym araf 153

esteuzubillah

Rasulen gad gasesnehüm aleyke min gabli rasulen lem nagsushum aleyke, vekellemallahu Musa Teklimen.

sadakallahul aziym Nisa 164

Allahümme salli ala muhammedin ve ala eeli muhammedin

ve sallu ala Rasulen gad gasesnahüm aleyke Ya Rabbi.

Ve sallu ala Rasulen lem nagsushum aleyke Ya Rabbel alemiyn,

Ve Sallu Ala Musa ve Harun

Ve sallu ala Davud ve Süleyman

Aleyhiselatüvesselam.

yolculugumuza başliyoruz

Peygamberimize mekkenin zenginleri ebu talib ile haber yolladilar Muhammed yanindaki kölelerle fakirlerle bizi bir tutmasin ve biz gelince meclisinde o köle ve fakirler olmazsa bizimle ayri oturursa biz ona tabi oluruz dediler.Ebu talip haberi peygamberimize getirince Hz Ömer efendimizde yap bakalim onlarin dedigini iman edeceklermi dedi ve hatali bir ictihadda bulundu bunun üzerine cenabi mevla enam suresi 52 . ayet inzal buyurdu ve :

Sabah akşam sirf onun cemalini dileyerek dua edenleri huzurndan kovma,...... kovarsan zalimlerden olursun. buyruldu.

bunun üzerine peygamberimiz Cenabi mevlaya şükürler olsunki müminler ile hep beraber bulunmaga sabretmeyi bana emretti.buyurdular ve ömer efendimiz o söyledigi sözünden cenabi mevlaya tövbe etdi.özür diledi. ve bundan önce cenabi mevla enam suresi 54 . ayeti inzal buyurdu ve o ayetde bildirilen ile:

o müminlere selam söyleki onlar ile bizim bagimiz kuvvetlidir ve onlarin yaptiklari zelleden (hatali ictihad ve görüşden) dönüp tevbe edeceklerini bildigimizden onlarin tevbesini red etmeyiz ki cahillik ettigini anlayipda dönüp tevbe edenleri ve islah olanlari Rahim olan Allahin affi kuşatacakdir.

Bu hadise ile Adaletin timsali olan Hz ömer efendimiz hatali bir ictihadda bulunmuş idi ve fakat ettigi hatadan dolayi cenabi mevlanin ayet ile uyarmasi sonucu adalet terazisi şaşmayip yine doguruyu tartmiş idi ve tevbe edip itikadini düzeltdi. ve peygamberimizde bu günden sonra meclisinde oturdugu zaman müminler önce kalkip meclisden ayrilmadan meclisi terketmedi yani bu haftaki sünnetimiz alimler imamlar başbakanlar ve ev sahipleri misafirleri kalkmadan ne sofradan ne meclisden ne camiden kalkip ayrilmamalidir. yani gemiyi en son kaptan terkeder kurali geregi ve yine peygamberimiz musafaha ederkende yine onu ziyaret edip musafaha (toka) edenler elini birakmadan o elini birakmazdi.

ve yine cenabi mevlada kullar Allahdan dönmedikce kullarini birakip terketmez her kim Allahu tealayi ve peygamberlerini ve veli kullarini dostlarini inkar edip terkederse o zaman o kimseler fasiklardan olurlar . yani musafahada tokalaşmada el birakma hususunda misafir ve ziyaretci olan önce birakir ve önceden orda olan ve ev sahibi olan elini sonra birakir.Alim ve imam ve peygamber sonra birakir ben daha cok sevap alcan diye alimin eline yapişan o birkasinda ben birakan diye ugraşmaz böyle hareket edebsizlik olur.işde uhudda peygamberimizin dişinin kirilmasina sebeb olan edebsizlik hareketide budur yani peygamberden daha ileri gitmeye kalkmak yani bu ise tam tersi olan bir durumdur imam namazdan cikmadan cemaat namazdan cikamaz eger cikarlar ise namazlari ifsad olur ve bu yüzden imamdan önce ruku ve secdeye varmak demek o kimsenin başinin öbür alemde afedesiniz eşşek başi gibi olmasina sebeb olur bu hadis ile sabittir ve yine sadece ruku ve secdede imamdan sonra hareket etmek degil taaki namazdan cikarkende imam saga selam verdikden sonra selam verip cikmak ayet olmasada hadisi kutsi ile farzdir. yani işde peygamber savaşi birakmadan savaşi birakanlarin durumu ve bu edebsizlik yüzünden peygmaberin dişinin şehit edilmesi yani öyle namazdan imam cikmadan imamla birlikte cikilmaz ne dedi uhud bekcilerine peygamberimiz bizi kesiyorlarda olsa yerinizi terketmeyin benden emir gelince yerinizi terkedin buyurmasina ragmen işde bu kücügü musafaha sünneti biraz büyügü sofrada ev sahibi misafir edebi meclisde alim ve halk edebi derken uhudda bu edebi unutan ashab edebi ve cezalandirma. yani sen bu edebe riayet etmezsen senden ziyade alim ceza görür senden ziyade başbakan hor görülür senden ziyade işde böyle peygamber dişi kirilir yani ben bir neferim benim yaptigim cemaati etkilemez deme işde bir edebsizlik peygamberin dişini kirdi var düşün bu ahir zamanda senin onun yapacagi edebsizlik mehdiye nasil zarar verir velhasil kelam.

yine übey bin selul vefat etmeden peygamberimize ben ölürsem benim namazimi kil ve kabrim üzerinde dur ve bana dua et, kendi cübbeni kefen et bana dedi.

vaktaki ibni selul öldü peygamberimiz onun namazini kilmak istedi ve ve bunun özerine ömer efendimiz yine bir ictihadda bulundu ve dedi ya Rasuallah sen bu adamin namazinimi kilcan bu adam sana neler yapmişdi. dedi.

peygamberimiz elini benden cek dedi.

ömer efendmiz ya rasulallah onun cenaze namazini kilmaya gitme dedi. rasulallah ayni cevabi verdi ücüncüde rasulallah :

Ey ömer , onun namazini kilip kilmamakda muhayyer kilindim ve kilmayi tercih etdim, eger cenabi hakkin affedecegini bilsem yetmiş kerre istigfar ederdim buyurdu ve mübarek gömlegini selule kefen olmasi icin gönderdi ve tam namaz kilmak icin hazirlaniyorduki Tevbe suresi 84. ayet nazil oldu.

Fasiklardan hic bir kimse icin ebedi olarak dua etme ve onlarin namazinida kilma ve kabirlerinin başindada durma onlar kafirdirler Allah ve peygamberlerine karşdirlar.

işde bu ayet ile kafire ve Fasiklara dua etmek haramdir onlarin cenazesine katilmak haramdir cünkü onlarin küfrü sizin duanizin onlara ulaşmasina engeldir ve cenabi mevlada kabul etmez böyle dualari.

efendim imamlar ILIMLI müslüman oldular ve dua ederken rabbim kafirleri ve zalimleride islah eyle diye dua ediyorlar. halbuki bu yasaklanmiş kafire dua edilmez. işde bu hadisedede ömer efendimiz dogru bir ictihadda bulunmuş idi yine adalet terazisi dogruyu tartmiş idi .Kafirler ve zalimler hakkinda Ya rabbi bu belayi başmizdan def eyle diye dua edilir. def ile ref ayni degildir yani ya rabbi onlari islah eyle demek onlari ref eyle demekdir. kalu bela da Allah demeyeni sen nasil dua edip ref eyle diyebilirsinki ki böyle kimseler secimi yapmişlardir onlar hakkinda Allahin hukuku tahakkuk edecekdir yani sen ya rabbi şu geceyi gündüz et diye dua edersen bu makbul bir dua degildir ve icabet eedilcek bir dua degildir ya rabbi zalimi karanligi aydinlik et demek nasil abes bir iştigaldir ancak dersinki ya rabbi karanlikdan cikar gündüze ulaştir diye dua edersin eger gündüz ve aydinlik olmasini istiyorsan yani gece gündüz olsun denmez.Nuh aleyhisselamin gemisinde üc kat vardi birinci alt katta sürüngenler akrepler yilanlar ve yirticilar vardi ikinci katta ehil hayvanlar ve bitkiler ücüncü üst katdada insanlar vardi nasil akrep ve yilan cigan insalarin yaninda ki ücüncü katda olsa insanlar rahatsiz olcak iseler işde cibiliyati akrep olan kişilerin yilan olan kişilerinde cennete girmeleri cennet ehlini rahatsiz edecekdir onlarin korkmasina sebeb olcakdir bu yüzden işde terakki vardir.yani EVRiM vardir amma darwinin dedigi evrim degil bizim dedigimiz evrim ise

bir kimse kötüler ile birlikte bulundugu zaman nasil sigara alkol zina hirsizlik cinayet gibi kötü ahlaklar ile ahlaklaniyor ise iyilerle bereber olup iyilerin ahlaki sünneti seniyeleri yaparakdan yani sünneti seniyler ahlaki hamidelerdirki onlara ittiba etmek demekde kişinin iyilerin yaninda iyi ahlaklar ahlaki hamide ile ahlaklanmasina sebeb olur. işde böyle cibilliyati tilki gibi hirsiz olan bir kimse evliya sohbetine hak dostlari sohbetine ve meclisine katilirsa o zaman onlarin ahlaki ile ahlaklanirsa o zaman ondaki tilkilik gider eger bir kişi artik calmiyorsa ve buna karşilik birde fakiri sevindiriyorsa ahlaki ahlaki hamideye dönmüşdür buna artik nasil tilki diyebiliriz yani o evrime ugramişdir ve insan olma yolunda evrimleşmişdir ve yine onda başka bir kötü ahlak olsa yine kuran sünnet ile o ahlakdan da kurtulur ise yine rahatsiz edici bir dikeni daha ayiklanmiş demekdir.

yine vazimiza dönersek

Peygamberi zişan efendimiz Ayşe annemize atilan iftira sebebiyle ömere sordu sen ne dersin bu işe dedi? ömer efendimizde Ey Allahin Rasulu ,artik bu sözleri dinlemeyin, bu büyük bir iftiradir, bu sözü söylemek degil kalbde saklamak dahi kimin haddine kalmiş dedi. Ayşe annemiz cok temiz ve cok kuvvetli bir imana sahiptir , dedi. Cenabi hak hz ömerin bu sözüne uygun olarak Nur suresi 16 . ayeti inzal buyurdu:

onu duydugunuz zaman: Bunu söylememiz bize yakişmaz,haşa bu büyük bir iftiradir demeniz lazim degilmiydi . buyurdu cenabi mevla.

işde bizler kurani ve sünnetleri ihya ederken işde bu ayetlerinde kuranda olmasi hasbiyle yine ahir zamanda olcak gaibi olaylardan birisi ve birincisi Adalet Mehdiyi düzletmeye kalkcak aynen ömer efendimizin sen bu zenginlere itibar ediver dedigi mesele yani biz paylaşyoruz fakat adalet diyorki hayir paylaşma ve zenginin mali cogalsin zenginler emek harciyor .

işde adaletin yanildigi taraf biz burada avusturyada 22,5 senedir bulunuyoruz ceşitli işlerde calişdik fakat normal bir insanin zengin olmasi diye bir hadise yok yani 22 sendir ,rabbimin bu Raşit kulu 22 sene önce yedigini yiyor yine geydigini geyiyor yani belki birkac fazla gömlek birkac fazla pantalon oda cinliler pazari ucuzlatdi diye ne enim genişledi ne boyum uzadi.fakat o zenginler bu mala mülke nasil sahip oldular o calişdi bu calişdi kaymagi yiyen onlar oldu halbuki bu fabrikada calişan sen ben iken benimle birlikte 30 kirk kişi iken kaymagi yiyen yine bir kişi bu nasil düzendir. ha ne yapalim isyanmi edelim derseniz haayiir amma mevlana ne demiş deniz ne kadar büyük olursa olsun sen denize testini daldirinca senin alcagin bir testi su. yani insan ne kadar zengin olursa olsun yiyecegi iki dilim ekmek belki zengin diye kaymak bal biraz peynir giycegide dünya magazan olsa bir takim elbise dünya magazalari senin diye sirtine on kat elbise giymezsin yani testin ne ki nedendir bu toplamaklar işe geldik püf noktasina.

insan bedeninde bir yer vardirki orasi nefis denen şeyin başi gibidir o büyükse nefsi büyük olur ve işde biraz büyükse gurur olur ben büyügüm diye kibirlenir zenginin diye kibirlenir güzelin diye kibirlenir vesaire vesaire biraz daha büyük olursa önümden cekilin TIR geliyor demeye başlar önüne geleni küremeye kalkar döver söver kabadayi olur, biraz daha büyük olursa bu sefer artik daha büyügünü ister yeni arabam olsun yeni fabrikam olsun 99 koyunu varsa 100 koyunu olsun ister yani uzadikca başa bela olur

fakat eger orasini insan kuran ve sünnete uyarak kisarsa işde aynen tilikin iyiler ile dost olmasi ile hirsizliktan kurtuldugu gibi işde bu nefsin afetlerinden de kurtulmaya başlar gayesi allah rizasi olmaya başlar amma nefis tamemen yok edilmez yani günahdir haramdir yani o nefis azasini kesmek nefsin yok olmasina sebeb olmaz yani yani işde sayilar ...-3,-2,1,0,+1,+2,+3,.. devam eder yani varlik 1 sayisinda başlar yani kişi dogmasi ile en azindan +1 veya kadin ise -1 olur ve bu yükseldikce sifirdan uzaklaşir ne kadar büyüdü o kadar sifirdan uzakdir işde kainatin var oluş sebebi iki cihanin güneşi güneşimizden yani muhammed mustafadanda uzklaşanlarin nefs azalari büyür fakat onlar yok dan var eden Cenabi mevlanin sifir menzilinden uzak kalir aydinlikdan ve imandan uzaklaşir ve karanliklara yol aldikca derinlik veya boyut uzar amma kelvin gibi en uzunda olsan amma gidecegin yer bunlari bilmene ragmen Allahi bilmedigin peygamberi bilmedigin icin soguk cehenneme atilmak olcakdir.

işde yunusluk yani dervişlik odurki bütün yüklerini atip sadece bir kalmasi yani bir olanin artik o birden başka atack bir şeyi yokdur o biride atmamamsi lazimdir. yani gayesi tek rabbimizin rizasi olan kimse Allahdan gayri her şeyi terkeder ve yalnizca Allah kalir . işde böyle kimsenin nefis azasi o kadar kücülür ki artik ne ev ne mal ne kadin ne coluk cocuk onun yaninda Allah sevgisini koyup gecemez işde Alaha yakin kullar böyle oldugu gibi işde o malim artsin mülküm artsin diyen zenginlerin halide işde daha fazla daha fazla diyerek nefsini büyütmekden başka şey yapmazlar ve ve bu nefsi büyüyenlerin en sonu kelvin gibi kainatin diger ucu eksi 272 derece soguk bölgesi hayat orada donup duruyor dedigi yere kadar gideer ve onlara ölünce varacaklari menzil olarak kelvinin yani başi verilir yani eksi 272 derece soguk cehennem. yani bir kimse güneşden uzaklaşitigi kadar karanliga gömülür ve sicakligini yaşam enerjisini kaybeder bu yüzden zengin odurki zekatini veren fakiri gözeten calişaninin emegni veren dir herkesde olmadigi kadar onda olmasi hasbiyle fakirleri gözetmek onun üzerine vacip olur cünkü

peygamberimize ne emredildi Allahu telanin cemalini dileyip dua edenleri terketme yoksa zalimlerdan olursun yani kararirsin demekdir.Muhammed aleyhiselamin nuru ve ziyasi bütün karanliklari terketmesi sebebiyledir.işde nefsin önünde yetmişbin perde vardir bu karanlik edene perdeleri terkederek kişi cemalullaha talip olur.

yine konumuza dönersek ve yine mehdi ikinci olarak: ömer efendimizin fasigin namazini kildirma diye peygamberimizi düzlettigi yer olan, mehdinin fasiklara iki yüzlülere itibar etmesi sonucu bu sefer hz ömer yani Adalet Mehdiyi dogrultacak.

ve ücüncü olarak yine bir hususta Mehdi Adalat şuarasini toplayacak ve onlara soracak siz bu konuda ne dersiniz ve o meselede yine mehdiye ve ehline cemaatine atilcak bir iftira hususunda adalete başvuracak bu huusda adaletin mehidinin ehlinin yaninda yer almasi gerekmekde. her kimde bunlarin dişinda bir muamelede bulunursa işde mehdiyede ehlinede ve cemaatine zulmetmiş olurki, zulmet kişilerin ahir zaman aydinligi mehdiden uzaklaşmasina ve kelvine dogru gitmesine sebeb olur.

ve yine bir defasinda peygamberin huzurunda bir adam Ebu bekr efendimiz hakkinda aci ve kötü söz söyledi ve ve Rasulullah ayaga kalkti ve gitmek diledi bunun üzerine ebu bekr bu zamna kadar oturdunuz dinledinizde ben söze başlaycakkenmi kalktiniz gidiyorsunuz dedi. bunun üzerine şu vakte kadar oturdum ki melekler başinin ucundaydi ne zamanki sen cevap vermeye hazirlandin şeytan iceri girdi ve şeytanla birlikte oturmak istemedim diye buyurdu ve bu peygamberimizin meclisinde oturanlardan önce kalktigi ve ve bu ögrettgimiz sünneti ihlal ettigi durumdur, yani bir meclisde iş tartişmaya dayandiysa alimin, mehdinin veya bir devlet başbakanin veya babanin veya ev sahibinin o meclisi terk etmesi caiz olandir oraya şeytan girmişdir onunla oturmak durumu daha vahim yapacakdir.

işde nefsin bir ucu ve başi olan zekerin sünnet edilmesi sünnetdir yani kabugunun kesilmesi sünnetdirki, işde kainati alemin haritasi insan bedeninde burasi gecenki vaazimiz ile insanin cücügü olur nasil cücük fistikdaki o kücücük yer ise ve yine bademde ve her cekirdekde ve tohumda o cücük vardir işde sünnet olmak bu yüzden gereklidir.yani o cücük yeniden yeşermenin yeridir cenabi mevla ibrahim efendimize sünnet olmasini emredince kudum ile kendini sünnet ettigi rivayet olmakda yani keser ile sünnet etmişdir kendisini ve rabbimizin nasil ve ne ile kesmesi gerektigi emrini beklemediginden ucunu kesmişdir ve oradan dürüyen et paracsi işde evrim ile bu gün bu sünnet bogumunu oluşturmuşdur. yani işde o sünnet bogumundan ötesi insanlarin taa ibrahime kadar dayanan yeridir ve işde sünnet bogumunun ucu işde bizi atamiz ibrahime baglayan zürriyet bagimizdir.yani ibrahimin sülbünden oldugumuzun ispat ve delilidir peki ordan ötesi nuha baglayan bagimiz nerdedir hadi bir tefekkür edin.

Muhammed aleyhiselam ise sünnetli dogmuşdur yani cücüklü dogan ve işde o cücükde ahir zamanda onun şeriatinin ayni bir asri saadet gibi yeniden yeşermesini saglayan mehdidirki , işde cocuk yaratilirken en son olarak cinsiyet uzvu halkolurki işde cocugun cinsiyeti ancak alti aylikken anlaşlabiliyor, işde bu yüzden cinsel uzuv nefsin en son ucudur ve buraninda sonuna nokta konmasi gerkirki işde o noktada cücükdür yani sünnet bogumu ve mehidininde hak oldugu ve onun kiyametin alameti oldugu ve ondan öteisinin olmadiginin delilide işde cücük ile nasil kainati alemin haritasina yani insan bedenine son nokta koyuluyorsa mehdi ilede bu kainati aleme son nokta konulacak ve mehdiden sonrasi yok ve o hayatdadir ve zaman onun zamanidir ey insanoglu acele edip bu son muhammed gemisine ilhak olmaya gayret ediniz ki o gemiye binmek demek son mümin zümresini taşiyacak olan gemi yani insan bedenine dahil oldunuz demekdir ki buda mehdiye tabi olmakdir yani nasil el kol ayak göz kulak bir insan bedeninde aklin hizmetinde o aklin ve kalbin emrettigi hizmeleri yaparsa ey ahir zaman insanligi sizlerde mehdiye tabi olmaniz ve onun emirlerine uymaniz demek işde bir bedendeki eller kollar gibi aklin ve kalbin emrine girmeniz gibidir mehdi ye uymaniz demek mehdi ile bilikte 124 bin peygamber ile birlikte peygamberimiz muhammed mustafaya ve kurana uymaniz demekdir.

Rabbim bu son gemiye binmeyi Hakka ve onun rasullerine kitaplarina meleklerine ve kadere ve ahiret gününe inanalara ve bu gemininde bizleri yeniden doguş menzili haşr menziline götürcegine yani velbeasüye götürcegine inanan müminlere nasip ve müyesser kilsin inşallah.onun ve tabi olanlarini düşmanlarinin şerrinden halas eylesin inşallah.

el fatiha maassalavat

Başağaçlı Raşit Tunca


 

 

 

 

 

karoglandesign

 
Copyright

AraBul-TopList4 Türkboardlari-TOPLiST4 Toplist TOPLIST TOPLIST

karoglandesign