Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sirril Kainat Evveli Arasat Zamanul Münacat
#1
1999-1099-1009-999-99-9-2000-2009-2019-2199

SIRRIL KAINAT EVVELI ARASAT ZAMANUL MÜNACAT VEL HAVF VE ZAMANUL BEYNESSIRK VEL IMAN BEYNEL KÜFR VEL MÜSLÜMAN VEL MÜSLIMIN

Euzubillahiminesseytanirracim
Bismillahirrahim

ve in tudiu eksere men fil arzi yudilluke an sebilillah, in yettebiune illezzanne ve innehüm illa yahrusun.inne rabbeke hüve alemu men yazillu an sebilihi, ve hüve ealemu bil mühtedin(enam116-117)

....... ve harremu ma razagahumullahu f tiraen alallahi, gad zallu vema kanu mühtedin(enam-140)

ve ila aadin ehahüm huuden:gale ya gavmigbudullahe ma leküm min ilahin gayruhu,efela tettegun(Araf -65)

sadakallahul azim

ALLAHUEKBERU ALLAHUEKBERU ALLAHUEKBERU ALLAHUEKBER YAAA AZIZALAH

Allahümme salli ala seyyidine azizene muhammed

Allahümme salli ala seyyidinel evveline vel ahiriyn veselamün alel mürseliyne velhamdülillahi rabbil alemiyn

Yolculugumuza basliyoruz

YOLCULUGUMUZ DOKUZ GECIT VE SADECE BIR KÖPRÜDEN OLUSUYOR

1999 senesinde bir mübarek zatin meclisinde bulunduk ve mübarek bizi okurken yani insan bir ayettir iste bizdeki ayeti okuyan mübarek zat dediki giyiminle kusaminla halinle tavrinla her sekilde islami dile getiriyorsun bütün kadinlarin dilindesin amma bülbül gibi sakiyorsun seninle yolculuk olmaz dedi sene 2009 nisanin 17 inci gecesi bu geceydi mübaregin ne dedigini daha simdi anliyorum.

bu gece is yerinde aksam namazini kilmak icin disari ciktim namazi kilarken bir hal vaki oldu ve iceri yemekhaneye girince gece vardiyasinin ekmekcilerini gördüm gayri ihtiyari agzimdan dikkat edin bu gece bantta bir sorun yasayacaksiniz dedim birisi dedi seni duymak istemiyorum cünkü sen dersen o zaman olur dedi bende dedim hayir ben deyince olmaz olacigi bize malum oldugundan biz diyoruz hascha biz allahmiyizki bizim dedigimiz olsun !!! ol deyince olduran cenabi Allahdir yasin suresinde cenabi mevla ne buyuruyor

o bir seyin olmasini murad edince

esteuzubillah

kün feyekün

sadakallahul azim

yani ol der ve oluverir.

Biz kimizki her seyde cenabi Allaha muhtac bir fakir aciz Raschid kuluyuz biz kimizki bir sey diyelimde oluversin haaa bu arkadas o manada demedi amma dünyanin gözü üzerimizde olmasi münasebeti ile bunu yanlis yorumlayacak nice zihniyetler mevcut o demek istediki schom agzinla cagirirsan olur demek istedi yani aynen bu mesele sudurki kisinin zikri neyse fikride odur peki öylemidir apaydinlik güneslik havada biz geceyi andik zikrettik diye gündüz geceyemi döner hayir hayir asla peki biz seytani andik diye seytanmi olacagiz hayir hayir estagfirullah Allah muhafaza

gecen bir kac hafta icinde bir ara dedimki birisine siz hic azgin köpegi olan bir eve girdinizmi sizi eve sokarken ev sahibi köpege nasil muamele eder bilirmisiniz dedim yok bilmiyoz dediler

daha önce galiba yazmistim cenabi Mevla adem atamizi topraktan halkettikten sonra daha ruh üflenmeden testi gibiyken cennette boylu boyuna yatiyormus seytan oraya gelince hemen meleklere bu ne demis agzindan girip icini dolasip cikmis ve hak tüüü demis tükürmüs adem atamizin cesedine ve tükrügü tam simdiki göbek cukurumuzun oldugu yere gelmis ve cenabi mevla cebraili gönderip adem atamizi temizletmis amma adem atamizin temizlenen yerinden bir parcasi kopmus cenabi mevla iste o adem atamizin göbek cukurunun oldugu yerden cikan topragi üce bölmüs ve bir parcasindan hurma agacini bir parcasindan köpegi ücüncü parcadan bunu daha önce yazmamistik ilk cögür gülünü halketmistir. iste köpek ademden bir parca tasir bir parca seytanin tükrügünden ve bir parcada cebrail aleyhisselamdan tasir, cögür gülü ise dikenleri ile seytandan bir parca kokusu ile cebrail aleyhisselamin muhammed aleyhisselamin hocasi vasfindaki kokusunu tasir ve kusburnusundada adem atamizdan bir parca tasir kusburnu öyle bir kivamdadirki adem atamizdankopan parcanin ilk temizlendigi vaktin kivami nasil ise ayni karisim ve maddeleri ayni kivamda icerir iste darvinistleri yikacak son bombamiz budurki kusburnuyu inceleyen ve DNA sini arastiran bilim adamlari adem atamizin nasil bir topragi oldugunu ve ana hücre denilen hücre ile ayni özelligi tasidigini ve seytandaki demirin kivaminin nasil oldugunu ve demirin baska bir seklininde oldugunu anlayacaklar fakat bu cögür gülüne bu kokunun nerden geldigini bulmayacaklar cünkü o cebrailin ve muhammedin aleyhisselatü vesselamin kokusu

buraya tekrar dönmek dilegi ile mim koyup ayriliyoruz

iste köpek te seytan karisimi olmasi hasbiyle biz dedikki is arkadaslirimiza iste azgin köpegi olan evin sahibi sizi evine gecirmek icin köpek bostaysa bir miktar ekmek alir ve köpege atar köpek ekmegi yerken misafirini hizlica eve kacirir köpek mesguldur görmez saldirmaz hirlamaz. bu hasbile ve kiyas yoluyla dedikkki eger seytan gelirde isleriniz karistirmaya calisirsa kasdi firin gibi yerde bütün cocuklarini doyurmak icin bas seytanlar calisir ve büyük lokma koparmaya calisirlar iste o yüzden seytanin mayaasini köpekten biliyoruz eger köpege atilan lokma ile köpek susturuluyorsa bizde dedikki bir parca ekmek ufagi hamur parcasi yere birakinki büyük lokma koparmasin kücük lokma ile büyük lokmayi elinden alalim yoksa bir kac defa oldu hamurdur ekmektir yerlere saciliyor ve seytana yem oluyor cöpe gidiyor bizi dalga gecer gibi yahut tam icerigini anlamdiklarindan seytana käse vercekmissin dediler ve bu gecenin öncesi olan gündüzde hem denemek sebebiyle hemde seytanin bize karsi hazirladigi plan sebebiyle biz ona plan kurunca onlar yani arkadaslarimiz bizi ele verdiler o yüzden seytanda bize tuzak kurdu ve crossan cöregi pisirmisler ve bir tanesini tabaga koyup hem bizi hem seytani sinamak kasdiyle bu seytana käse demisler. gördüm yemedim yemedim son pausede arkadaslar ekmek yiyordu peygamberimizin rizkinizi seytana yedirmeyin sözü geldi ve dedim bu kimindedim hic kimsenin yiyebilirsin dediler böldüm isirikli yerini biraktim ve yarisini yedim. yani seytan bizi kafirlere karsi kendi silahimizla vuruyor yani onlar diyeceklerki biz bunu seytana birkatiydik raschid yedi o zaman asil seytan raschid diyecekler ey azili seytan sen bize plan kurarsin amma senin planlarindanda haberdar olan bizim ve seninde Rabbin olan Allah var basta yazdigimiz ayettte Rabbimiz ne buyuruyor enam suresi 140 da Allahin verdigi rizki haram kilanlar iftira edenlerdir. iste atatürk bediuzzamani cagirmis ve bir oyuna getirip fötr sapkayi giydirmis ve demis sen simdi kafirmi oldun bediuzzamanin cevabi ise bize giydiren kafir olur yani bu sözü atatürke degil atatürk sebebiyle ona fötr giydiren seytandir kasddi yani kafirlerin azilisi seytandir plan proje ile polimik ile ancak siyaset yapilir oysaki allah dostlari siyasete bulasmaz ve siyasetten uzaktirlar iste gördük allah deyipte siyasete karisan muhsin yazicioglu rahmetli anladi ikisinin birlikte olmayacagini amma gözünü öbür tarafda acti artik cok gec yani ayni bediuzzmana yaptigi siyaseti bizede yapan seytan aleyhillane bize iftira attiracak oysaki sakin olaki iftira edenlerden olmayin bize seytanlik bulastiracaklar ayetin devaminda bildiriliyor iste onlar sapmislardir seytanla mümini ayirt edemeyenlerdir ne buyuruyor Rabbimiz:

esteuzubillah

gad zallu vema kanu mühtedin

sadakallahul azim

onlar delalete düsenlerdir onlari hidayete erdirmeyiz.

biz alemin islam dönmesini isteyip arzularken bu birlikten kendileri kopan nasradin hocalar olmayin bindigi dali kesen nasradin hoca gibi bindiginiz dali kesmeyin asagi düsecek sizler olursunuz zaman ahir zaman bu yolculukta bu gemiden düsen kurtulumaz allahu alem

bu gemi son gemi bunuda bilesiniz

Biz bu yaziyi yazarken cumartesi sabahi oldu dün cumaydi cuma namazinda eskiden zuhru ahir diye bir namaz kilardik hocanin biri geldi ve dedi diyanet kaldirdi cumanin son sünnetinden sonra herkes dagilabilir artik dagiliyoruz üzerimizde agir bir yük varmis hafifledik degilmi kardesler!!!!!! yukari tükürsen biyik asagi tükürsen sakal Rasulullah zaten iki rekat farza sekiz rekat sünnet eklemisken bunu 16 rekata cikaranami kizarsin öbür yandan günlük namaz 20 rekatken farzlari haftada bir namaz kilan müslümanlarin kildigi 6 rekat fazlasinida kaldiran diyanetemi kizarsin kime tükürelim simdi

kadinin birisine kocasinin adini sormuslar demiski gecinmeye gönlüm yokta adini sormadim demis zaten zar zor camiye gelen cumanin farzini kilip cikiyordu diyanettende fetva gelince bayram oldu yani zaten namaz kilmaya gönlü yok olana iki rekatta yük olur

namazin yükünü cekemeyenler dünyanin agir yükünü ceksinler muhsin yazicioglu gibi iki yükü birlikte tasiyalim diyenler gözünü kabirde acar rabbim cekebilecegimiz yük yüklesin oysaki ashabi kiram üzerlerinde yük namina ne varsa hepsini dünyada birakmaya calismislar haaa biz sanki biraktikmi yoook bizde mesguluz dünya isleriyle ammaaa rabbim güdüp gözetiyor bizi yoksa kendi vechimize bizde yanilabiliriz

Aziz nedir bilirmisiniz simdi harf tefsiriyle acikliyoruz

önce hecelere bölüyoruz Az iz

yani az iz birakan demektir ne az iz birakir yükü hafif olan az iz birakir yükü agir olanin ayaklari topraga gömülür simdi tekrar harflere bölüyoruz

A ve z , i ve z yani arschdan (arschu ala) zerreye kadar ve ismailden zekeriyaya kadar olan peygamber azimuschan az iz birakanlardir

bu iki ara kainatin haritasi insanda neresidir iki gögüs ucu arasindaki mesafe kadardir haaa centimetre olarak degil isik yili olarak yani o peygamberi azimuschanlarin bulundugu asli gezegenlerinin yani yildilzalrinin oldugu aralik orasidir bu aralik peygamberimizden sonraki dört halifenin zamanina estir yani onlarin peygamberlik dönemleri ashabi kiramin hilafet dönemleri

buradan nereye varacagiz en az iz birakan ve kibar yörüyen hayvan devedir iste musiki denen sey devenin adim atisindan kesfedilmistir yani az iz birakan demek hos bir seda birakan demektir, haaa seda sayanda hos bir bayan amma seda sayan gibi hos seda birakmak degil yani bir kac sarki birakmak degildir hos bir seda birakmak hos seda gönüllere naksetmektir dünyaya degil dün gece bizi izlemeye toplanmislar eger bir deve ayaklarina bakildigini görürse yörüyüsünü sapitir yani musikisi bozulur bunu bilim adamlari arasirabilir ispati cok yakindir bizimde cibilliyet olarak ikinci stufemizde deve bulunur bu hasbiyle bize bakilmasi bizim musikimizi bozar haaa biz göremeden bakilyior farketmez amma biz seda sayan gibi sanatci kimligi tasimiyoz yani biz oynayamayiz bizi dogal halimize birakin o zaman vücudumuz kendi musikisini yapacaktir amma siz seyrettiginiz bildirirseniz ozman deve gibi ayagina bakildigini görünce sapitir yürüyüsünü unutur hani bu yolda giderken birisinin bakmasi degil sanki film oynatiyormusuz gibi bize bakilmasi biz siyasete karisamayiz biz sahneye karisamayiz biz yalana karisamayiz siyahi severiz amma biz siyaha karisamayiz siyah cilli horuz olmamiza ragmen biz siyahin gecenin habercisi degil sabahin habercisiyiz yani biz mehdiden söz etsekde mehdinin degil isa aleyhiselamin habercisiyiz

herkesin günese asik oldugu gibi bizde muhammed aleyhiselam i isterken bizi seytana talip diye iftira etmeyin iftira edipte iki cihaninizi yakmayin.

dün cuma namazinda camiye diye para topluyorlar cami almislar ey diyanet müsaviri hoca diye avrupaya yolladiklariniz halka degil sihirbazlik yapanlara dalkavukluk edip onlara sihir ögretir sen yapamadinsa ben yaparim deyip cinle sihirle ugrasmaktalar bunlarmi halka islami ögretecekler sabah ötmeyen horozdan kime ne fayda gelir öyle hocanin biriside eksik olsun diye para yardimi yapmadim burda bizim canimizi yakiyor birisi baska yerde bir baskasinin canini yakmasinlar diye vermedim yol haramilere kalmis dertleri para Allahlari para kitaplari para daha önce kulaklari cinlasin ahmet hocamiz vardi düsturlu adamdi halk onu sevmedi sikayet etdiler meger bunlara harami lazimmis diyanetten harami hoca istediler Allah müstehakinizi versin emi akillanmaz uslanmazlar size aciyan sizden beter olsun cenabetler. cenabet sadece cinsel ilsiki ile olunmaz sihir yapanda cenabettir gusl etmedikce temizlenemez

diyanet müsaviriyiz deyipte bize cenabet imamin arkasinda namaz kildiran heriflere haram olsun hakkimiz.fransiz filozofu dekart ve ingiliz filozofu beykinin ve stuartin dedikleri mesaliki illet budur iste cinle iliskiye girmek yani görünmyenlerle iliskiye girmek sihir yapan birisi cinle iliskiye girmeden sihir yapamaz böyle hocalari basimiza musallat edenlere lanet olsun

Bir televizyon kanalinda bir digerine soruyor bu gidisatda peki islami tam kabul etmeyenlerin korkusu onlarla nasil bir münasebette bulunacagimiz hakkinda oldu onlari nasil kemale erdirecegimiz hakkinda oldu alin bakalim cevabinizi simdi:

hemen kainatin haritasi insana bakiyoruz insana giden yollar neler birincisi göz bakis yani bazilari üzüm gibi bize bakarak erecekler üzüm üzüme baka baka erer derler ikinci yol agiz yani agizdan ne girer yiyecekler ile kalbe ulasilir yani kisilerin kalbine yiyeceklerle ulasmak amma biz hangi yiyecegi secelimki bütün insanliga ve insanligin kalbine ulasalim bu nedir adem atamizin sirri bunu isterken bu garibi görüpte bu gerip icin istemistir yani nedir o herkkese ulassinn ikrami tuzdur yani natrium cilarür her yörenin memlerketin yemekleri farklidir amma ömründe vücuduna natrium clarür girmeyen kisi yoktur adem aleyhisselam hikmeti ile herkese nasip olmustur onun duasi bereketini bize rabbim ulastirsin iste bizde o kisilere karsi tuz gibi olacagiz falza yerlerse bizi, tansiyonlari cikar yani bize fazla bakarlarsa inkarlari artar dellenirler az yerlerse az bakarlarsa tad alamazlar öyleyse yemekten önce ve sonra bir piske yesinler hem alzheimer olmazlar hem midelerinde bakteri üreyip yani seytanin yumurtalari yeserip inkar etmezler onlara tavsiyemiz yemekten önce ve sonra bir piske tuz yesinler bizide karerince seyretsinler ne fazla ne de az

ücüncü yol burun yani koku ve hava oksijen ve karbondioksit ile kalplere ulasiriz bu cibilliyatda olanlara ceviz agaci mesabesindeyiz yani buda ikici bombamiz canimiz isterse oksijen alip veririrz canimiz isterse karbondioksit alip veririz yani bizim cigerlerimiz ve kalbimiz hem oksijenle calisir hem karbondioksitle karbondioksit alip oksijen vermek isa aleyhiselamin vücudunda vardir yani fotosentez sistemi bizde ikiside mevcuttur gerekirse isa moduna geceriz gerekirse asa moduna yani musa moduna geceriz gerekirse nefes almamiz durur hic almayiz . yani isaya herkesi hazirlamak kolaymi iste o yüzden zerratada sözümüz gecer ve onlar gibi nefes almadan durabiliriz gerekirse atomlarimiza ayrilabiliriz ayni kibrit suyu gibi bu sözümüze inanmayanlar ceviz agacinin yapragini incelesinler bizdeki sistem aynen ceviz agacinin yapragindaki gibidir bunada bir muzurluk yapariz sanmayin Rabbim bizimle beraber oldukca yapamazsiniz.

Bu ilim nerden gelir bize diye inkar edenlere siz muhammed aleyhisselamida inkar ediyorsunuz demektir, muhammed aleyhiselam arabi degilmiydi ümmi degilmiydi rabbimiz oku diye okutmadimi Rabbimiz muhammed aleyhiselami okuttu bizlerse muhammed aleyhisselami okuyanlariz iste tarikat da budur muhammedi okutmaktir seyhde odurki muhammed aleyhisselamda fani olmustur yani onu okuyp bitirmistir ve artik fena fillah yolculugundadir seyhe tabi olmak demekte iste muhammedi okuyani okumak demektir muhammed aleyhisselama o ilim haktan gelmedimiki bunu inkarmi ediyorsunuz eger inkar ediyorsaniz artik size söylenecek sözümüz yok yok eger kabul ediyorsaniz size düsen görev sizde bizi okuyarak bizden muhammedi okuyana ulasin ona ulasanda muhammed aleyhisselama ulasir muhammed aleyhiselami okuyanda kurani okuyandir kurandada hersey mevcut oldugunu herkes bilir öylese kurani hakiki okuyan nefsini bilir nefisini bilen rabbini bilir rabini bilene ilim amel marifet kapilari aciktir vesselam

Ey Rabbim inananlari sana gelen kapilardan bir kapiya ulastir eger bu kapi bize cikarsa bizide muhammede ulastir muhammed aleyhisselamida makami mahmuda ulastir amiyne velhamdülillahi rabbil alemine el fatiha maasalavat





Signing of RasitTunca Original
By Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi