Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Şefeat
#1
SCHEFEAT ŞEFEAT

18 haziran 2009 saat 23:29
SCHEFEAT

Euzubillahimineseytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Ya eyyühellezine eamenu enfigu mimma razaknaküm

min gabli en yetiye yevmün la bey un fihi vela hulletün vela schefeatün. vel kafirune hümuzzalimun

Sadakallahul azim. Bakara 254

Yolculugumuza basliyoruz

fetih suresi 4. ayetde rabbimiz ne buyuruyor

esteuzubillah

hüvellezi enzelessekinete fi gulubil müminine liyezdedü imanen mea imanihim.

Allah, öyleki sekineyi indirendir ki onunla müminlerin kalbindeki iman ziyadelessin ki o imansizlarin imanina karsilik olarak!!!

gecen haftaki yazimizda kalb ve vicdandan bahsettik okumayan önce gecen haftaki 2D saldiri yazimizi okusun cünkü onu okumayan bu hafta yolculuk yapamaz bizimle neden birinci gümrükten geciyoruz bizim gectigimiz gümrük nedir vicdan gümrügü yani kalp nedir bir V harfi yani sevgililer gününe ne deir ingilizcede valentines day yani yine V harfi yani kalp iki kalp günü bu isimleri insanlar koyuyorda bu ismi akla getiren kim sanirmisiniz Allahtan habersiz insanlar uyduruyorlar bu isimleri hayir hayiiiiir asla hayir cenabi Allahtan hebersiz hic bir sey halkolmaz ancak o nun ol demesi ile halkolur hersey isimler ve kelimelerde cok ve coook sirlar gizlidir. iste V harfinin bir baglantisi kalptir diger baglantisi makas yani saclardir iste taaa önceki yazimizda yazdik iste herkesin günde 100 tel saci dökülmesi normaldir yani günde en asgari islenen günah 100 dür bu peygamberimizde ise ona gelen kötü havatirlar olarak sadece 70 idi iste oda bu yüzden bende günde 70 defa tövbe ederim demistir yani dedik sac dökülmesine care tövbe dedik iste V harfi hikmeti ile sac ve kalp birbiriyle baglantilidir iste bir insanin saci sakali yaslandimi yahut ani bir cikmaza düsdümü düsünceden agariverir iste bu ani düsünceden agarivermesi gec gelen akildir yani vicdan acilmistir amma artik o kisinin günesi batidan dogmus demektir yani son tövbe gibi yani firavunun sulara garkolucagini anlayinca secde etmesi bu artik fayda vermeyen akil vicdandir iste bazilarinin aklina seytan öyle müdahale etmisdir ki artik onun elinden aklini vicdanini alamaz, bölye kisilerin vicdani onlara hayiri degil scherri emreder cünkü akil ve vicdan dünyalik bazi seyler icin seytana satilmistir.

Rabbimiz yasin suresinde ne buyuruyor

esteuzubillah

la ta budusch scheytan

sadakallahul azim

yani seytana kul olmayin buyuruyor rabbimiz yani herkesin kalbi dogruyu söylemiyormus demektir bu yani vicdani acilmamis bir kimse kim tarafindan hak tarafindan hakkin sözüne ve özüne acilmamis vicdan hayiri bildirmez iste özü cibilliyati lesch yiyen hayvanlar vardir yani bunlar icin iyi olan leschdir yani sen ona bu pis yenmez diyemzsin onun rizki leschdir iste kuranda cehennemliklerden bahsederken onlar kaynar su icerler zakkum yerler diye bildiriliyor yani güzellik kendine acilmamis olan daha dogrusu güzeli görüpte hayri görüpte hayri bir baska dünyalik hayira degisen ahmaklar vicdandan biii haberdirler onlarin mayasi hamuru eksimisdir onlar kokusmusdurlar onlara sen hayiri anlatamazsin yani bizde bu gün iste vicdan gümrügünden geciyoruz yani vicdani hayirdan hak sözden yana olmayan artik bizimle yolculuk edemeycek birinci gümrük yoklamasi artik bizim gemimizden indirilecek birinci eksiltme yani bir gemi araba otobüs düsünün yolculuk yapiyor ve yolcu tasiyor iste herkes ayni yere gitmiyordur yani kimisi otobüsden gemiden erken iner kimisi en son duraga kadar yolculuk eder yani birinci limana geldik ve gemi limana yanasdi artik burada incekler var ve bizimle yolculuga devam edecekler var. iste internet denen aleti ve bilgiyi müminlerin hayrinada sunan cenabi allaha hamdolsun biz herkesin kalbine vicdanina elimizi uzatamiyoruz amma biz üzüm misaliyiz bize bakanin vicdanini acmaya calisiyoruz ve zeytin misaliyiz hem dogunun hem batinin yani hem garbin hem sarkin isigiyiz yani zeytinyagi gibi iste dogdugumuz yer türkiye kanimizin geldigi yerse arabistan topraklari yani dogu fakat simdi durdugumuz yer ise avrupa yani bati yani isigimiz insalalah bu internet denen nimet ile doguyu ve batiyi aydinlatirda vicdanlar acilir biz sadece muhammed aleyhisselamin bir garip ümmeti hak sözünün tellalariyiz yoksa keramet bizden degildir keramet allahin bizi vesile edip sizlere verdigi ikramdir iste basta yazdigim,iz ayetdeki sekine nedir iste ibrahim aleyhisselamin saclarini aydinlatan nurdur iman ne ile ziyadelesir bir düsünün simdi

düsündünüzmü

iman yakin ile ziyadelesir yani nedir o bir seyi anlamak icin o seyin ne kadar yakininda olursa insan o kadar daha iyi anlar fakat iste peygamberimiz hirada vahiy gelince ne oldu bizzat melekeyi kirmin büyüklerinden cebrail aleyhisselami 774 kanadi ile bizzat gördü yani yakinen bildi ve iste o tesir edilen ve tesir eden derecesine yükseltildi ve o yüzden peygamberimizin bir adida nedir bilirmisiniz herkes bilmez bu sirli ismi sallu ala seyyidina müddessir dir sirlar sahibi ve ve tesir eden ve tesir olunan iste eger müdahale iste hak tarafindan olursa onun adina müddessir denilir. yani müddesir demek örtünen bürünen demek degildir yani müfa' al babinda yani hem tesir eden hemde tesir olunan hem herseye müdahele edebilen hem müdahele olunan demektir bu iste bizim yazilrimiz iyi okuyan bir hakikati daha anlaycaktir iste schems yani günesimiz muhammed aleyhiselamin en alt tabakadakilere ulasan isigi nurudur iste günes herseye tesir eder yani he4r kücück delikten gecip isigini sunar yani o kadar ki aydinlatmak onun schiaridir ve bütün insanlara hayvanlara bitkilere maddelere tesir eder isigi ile sicakligi ile yani müddesirdir müfa' al dir. Amma zalim zulumle yogrulmus kafirlere karsida cok cetindir yakici kavurucudur cöl gibi kavurucu sicaklikta 124000 cicek yetistiren habibi kibriyadir.

iste bu haftaki konumuza gelirsek o ümmetine schefkatli peygamber ne demisdir kizi fatimaya kizim nefisni satin al yoksa o günden bende sana yardim edemem demistir yani schefaat edemem demischtir. iste kurandada bastaki ayetde ne buyruluyor ey iman edenler paylasin nifak edin o pazarligin alisverisin kabuklanip saklanmanin olmadigi kiyamet ve hasir gününde ve schefatin omadigi günde iman etmeyen kafirler zalimlerin taa kendileridir iste onlar cikmaz karanliktirlar. iste buradaki enfigu bizim gecenki yazimizda bize hak yiyorsun diyen ve sanatcilarin müziklerini paylastigimiz icin bizi sikayet edenlere cevabimiz olan ayetdir yani enfigu ne demektir allah askina bir hakiki arapca bilene sorun iste paylasmak demektir. ha biz böyle yapiyoruz amma sanatcilarida riziksiz birakma derdinde degiliz onlara vercegimiz dersi tutarlarsa hicbiri zarar görmez öyle müyapla falanda bu isin önüne gecemezler onlara tavsiyemiz iste eger vicdanlari varsa yaptiklari isin degerini helal rizik olarak kullanmak icin iste ilk birligi kurmalari lazim yani devir internet devri iste herkesin yani sanatcilarin birligini kuracaklar ve herkes cd sini müzigini o birlikten cikaracak ve herkese belli cüzi en fakrinde üye olabilecegi bir miktar ile üye olup müzikleri indirebilecegi bir internet sayfasi olusturmak ve her sanatciyada cdsini downloaden coklugunca o ayki üye ücretlerinde ödenecek ve bu ödemeler normal zamanda her üye sanatciya aylik gibi cüzi miktar her ay ödeme yapilacak bu sistem devreye girerse trt nin santcilari gibi iplerini saglam kaziga baglamis olurlar yok eger herkesin illegal olarak müzik yayinlayip indirmesine ragmen müyap denen kurulusla herkesin acisini birinden cikartmaya calisan ve tazminat yoluyla helalinizi haram edecek yolu secerseniz ne bu yolun önüne gecebilirsiniz nede yaptigiz dogru olur hacivatla karagözü asan gibi olursunuz hacivatla karagöz asilir amma sizin davaniz onlarin oyunu gibi kiyamete kadar sürer gider. iste buda bizim ilk birligimiz olacak ve birligin adindada Tunca daki harfler gececek iste Tunca nedemek o zaman herkes anlayacak

maalesef bu gün zamanim yetmedi yarin erken ise gidecegiz yazimiz tamamlayamadik insallah yarin erken gelirsek tamamlariz rabbim ömür ihsan ederse yarin bulusmak ümidiyle selam enfigu ayetini yasayanlarin üstüne olsun el fatiha maassalavat

bugün 18 haziran 2009 persembe saat20:00

yolculugumuza devam ediyoruz tayyi mekan sirri aksam ile yatsi arasi gerceklesir yani iste ruh yolculuk yapabilir iste o yüzden ikindiden sonra yatmayin demis peygamberimiz iste ikindiden itibaren ruh bir anda yolculuk yapabilir mekan degistirebilir eger degisirse aklinizi kaybedebilirsiniz demis peygamberimiz bu zaman araliginda uyuyanlar icin amma mecbura kalinca yatilabiliyor yinede tehlikelidir bilhassa aksam ile yatsi arasi düsündümü günesin hareketini her an bir yerlerde aksam olmakta bir yerlerde sabah olmakta peki bu ne hikmetdir aksam ile yatsi arasi yani bu ne demektir mekanda yolculuk ne ile oluyor demek anlayabilirsiniz yani düsünün biraz

iste o alaca karanlik iste zamanin amerikasinin melez lideri yani alaca karanlik zamaninin lideri obamanin zamani yani alaca karanlik iste alaca karanlik onun gözlerinin arastirilmasi ile bulunabilir bir baska misalide aslanin gözünden bulunabilir sakin ha canli bir aslanin gözünü cikarmaya kalkmayin bunu arastirmak yani alaca karanlik öyle bir seydirki zaman ve mekani ören dehr makinasinin yeni bir ilmek attigi vakittirki yeni bir vakti eskileri ile bagladigi ilmektirki bu iste bu ilmek atilirken nasil sis örgüden cikarilirsa iste gecis icin müsait zamandir amma eger bir kimse hakkin yardimi olmadan bu ise kalkisirsa bir cukura yuvarlanabilir ilmek cikinca yerinden cikan örgünün sökülmesine sebeb olabilir yani iste nostradamusun kahenetlerini yazmasina sebeb olan hikmet yani ilmek atilirken girip girip cikmasini ögrenmis yani bir ileri bir geri bir ileri bir geri gidip gelmis biz ne dedik rabbimizin katinda 1999 senesi yahut 2021 senesi hepsi yasanmis bitmisdir yani yüce rabbimiz ol demis ve ve her sey olmus bitmisdir yani iste peygamberimiz nasil olduda miracda cehennemlikleri bizzat müsahede etdi nasil azaplar ile cezalandiklarini bizzat müschade etdi yani ne demek oluyor birileri simdi cehennemde azap görmekteler yani ahir zamana gitti ve gördü peygamberimiz yani rabbimiz el evvelü Allah dir el ahiru Allahdir yani eger her sey kün emri ile oldu bittiyse biz futuru beklerken futur bir baskalari icin gecmis halindedir iste misali nedir cinde günes dogarken amerikada yahut avrupada zaman daha gece yarisidir yani birileri icin dün birileri daha yarini beklemkteler birileri icin ise yarin yasanmaktadir öyleyse bir kisi avrupdan cine gidebiliyorsa ve dünde iken yarina varabiliyorsa bunu akilli kisi anlayabilirki mekanda ve zamanda da yolculuk vardir amma rabbimizin izni ve müsadesi ile yolculuk yapilir yani bu yolculugun trafigini bilmeyen yolculuga cikmasin diyoruz arastirin amma bekleyin trafigi ögrenmeden yolculuga cikmayin. peki her sey oldu bittiyse kiyamet nedir o zaman kiyametde yasandi bittimi

iste bunun aciklamasi acik secik kiyamet suresinde belirtiliyor nedir kiyamet suresinin basi

esteuzubillah

la uksimu biyevmil kiyameh

sadakallahul azim yani kendisine belli bir sabit zaman verilmemis gün yani kiyamet la uksimu ne demek meallerde geciyorki kiyamete yemin ederim nasil bir meal etmedir bu uksim yani yemin allah kelami ile olur ve vallahi demek allah schahid olsunki demek tir oyasaki kiyamet suresinin basinda la uksimu deniliyor yani kiyamete yemin etmeyin yani cünkü neden kiyamete schahid tutmayin cünkü kiyamet vakti rabbimizin katinda müsavi olan bize ise gaip olan bir zamandir kimse henüz ona schahid degildir o yüzden kimse daha ona schahid olmamischtir nasil ona schahid tutulur gözler görmüsmüki biz kiyameti nasil biliriz rabbimizin bize bildirdigi sekli ile öylese rabbimiz bize kiyamete yemin etmeyin diyorsa hemde tekidli bir emir lamelif ile la uksimu diyor cünki kiyamet zamanin ve makanin kaldirlidigi yani bütün yildizlerin döküldügü yani biz zamani ne ile öcüyoruz günesin hareketi ile eger ölcecek günes kalmazsa nasil bir zamana yazacagiz biz onu yani kiyamete zaman bicmeyin onun ilmi zamani rabbimizin katindadir iste o gün geldimiydi kimsenin schefaati kabul degildir yani kimse kimseyi kayiramaz ne olacak o gün ana evladindan evladi anasinda esinden dostundan kacacak yer arayacak. öylese peygamberimiz fatima annemize ne buyurmus kizim nefsini satin al yoksa bende sana yardim edemem eger peygamberimiz o kadar sefkatli olmasina ragmen kizina schefeat edemeycekse bilinki herkes su gününün kiymetini bilsin ve nefsini satin alsin yoksa o günden ne kacis vardir nede saklanacak bir köse nefsini satin almak nedir peki simdi biraz bunu acalim ne demektir nefsini satin almak demek : ölmeden ölmek demektir bu nefis ölmeden satin alinmaz iste kisi yusuf aleyhisselamin gögneyigini giymedikce yani ne yaptilar yusuf aleyhisselama oniki yildiz yani onu ölmeden öldürdüler yani ölmeden ölen peygamber yani yakup aleyhisselama ne dediler onu kurt kapti yedi yani öldü dediler yakup aleyhisselam ise getirdikleri gögnege bakti ve bu nasil kurtmuski hicmi parcalamamis gögneyi dedide yönünü kibleye cevirdi ve rabbine tevekkül etdi iste nedir yöntem yönünü bütün yönlerden cevirmektir ölmek demek sadece bir yöne yönelmek yani kibleye kible nedir kabe kabe ve tavaf nedir muhammed aleyhiselamin nurunun izdüsümü peki öylese nedir bu izdüsüm her katta bir baska günes bir baska kabe ve yildiz yani iste yukari cikan kapi mescidi aksa dedik amma ölülerin götürüldügü kapi ise kabedir ve izdüsümüdür iste einstein enerji kanunu kesfetmistir fakat atomdaki enerjinin nerden geldigini kesfedemeyen ahmaktir enerjiyi cikarinca bomba olacagini kesfetmis amma o tükenmez yorulmaz enerjyi koyani kescfedemeyen ahmaktir iste kapiyi kirarak acmayi düsünen ahmaktir kapiyi calinca kapinin nasil sefkatle acilacagini keschfedemeyen ahmaktir zaten atomun kapisini bulamamistirki kabenin kapisi oldugu gibi her atomunda kapisi vardir kapisi ne icin acilir kabenin icindeki putlari temizlemek icin acilir yani önce siz kalbinizdeki putlari temizlemedikce kalbinizdeki firavunlarin piramidini yikmadikca o kapiyi kescfedemezsiniz iste o kapiyi keschfedemeyen oraya kimin girdigini ciktiginida keschfedemez Allah dostlarinin kalbinin ölmedigini de bilemez

buradan yine baska bir nükte ve hikmete gececegiz nedir orasi ebu lülü yahudisi hz ömeri yaralayinca ashab lülü yü öldürmüsler ve cerrah hz ömere dikis atmis o mübarek simdi abdeste kalksam ne olur demis cerrah dikislerin patlar tehlikeli olur demis hz ömerse namazi birakmaktansa karnim yarilsin demis ve ölmeyi göze almis aise annemizden müsade isteyip peygamberimizin yanina yatmayi dilemis ve müsade almis ve abdeste kalkmis ve dikisleri patlamis ve son sözleri elveda elveda bir daha görüsmemiz kiyametde olacaktir demis oysaki biz ne dedik Allah dostlari ölmez peygamberimiz ölüm icin ne demis günesden gölgeye gecmek misali olan hadisi rivayet etmis eger ömer ölmeycekse bu sözü nicedir bir daha görüsmemiz kiyamete olacaktir demek nicedir hascha bunu o bilmiyormuydumu ki biliyordu ve nerde olacagini da biliyordu neresi orasi iste kimsenin schefeatinin kabul edilmedigi günde peygamberimizin yaninda olabilecegi bir noktada ve menzilde ve zamanda ve mekanda olacagini bize bu sözleri bildiriyor peki o gün zaman ve mekan diye bir sey kalmaycaksa burasi neresidir iste orasi livaül hamd sancagi dedigimiz yer nerededir orasi......

simdi sizi doymadan sofradan kaldirlimki bir dahaki yemegi istahla yiyin iste doymadan sofradan kalkmakta sünnettir malesef bu garipte bu sünneti yasayamiyor tika basa doymadan sofradan kalkmiyoz estagfirullah li fi zenbi estagfirullahel azimi li fi ümmeti muhammedi zenbi estagfirullahel azimiu li fi zamanischemsi zenbi ve zaman vel mekan vel ahiru zaman ittiga bi rasulullah vebil selaseyi dehri rasulullah ve selamen ileyhe ve ehlihe ve eshabihe ecmaiyn velhamdülillahi rabbil alemiyne elfatiha maasalavat






Signing of RasitTunca Original
By Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi