Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KURANIN ELi YANi MUHAMMED ALEYHiSELAMIN ELi
#1
KURANIN ELi YANi MUHAMMED ALEYHiSELAMIN ELi

Euzubillahiminesseytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Febieyyi elai rabbikuma tükezziban

sadakallahül azim

Allahümme salli ala velii seyyidina ibrahime seyyidina ismaile ve seyyidina ishak ve redde yusufe ala seyyidina yakube ve sallu ala seyyidina muhammed mustafa ve eelihim ecmaiyn.

KURANIN BIR SURESINE PEYGAMBERIMIZ KURANIN KALBI DEMISTIR YANI YASIN SURESINE KURANIN KALBI DEMISTIR PEKI ELI HANGI SUREDIR BILIRMISINIZ SIMDI BIRAZ TEFEKKÜR EDELIM BU KONUDA!!!

kuranin rahman suresi kuranin elidir hemen önce nefyimize geliyoruz

görünmeyen görünene var olmayan var olana bir sey yapamaz cinler var olmayan varliklar degildirler onlar dünyamiza tanget olanlardir yani teget olanlardir yani seytan aleyhillane gibi cotangent degildirler yani cotanget dairenin disindaki olan iste seytan insana vesves ile bir seyler yaptirmaya calisir gücü olsa kendi alenen yapar gecer elinde bir güc yoktur o yüzden sana schona ona buna vesvese verir ve onlara yaptirir amacini emelini yoksa kendi dünyada olmayan bir varlik oldugundan asli bedeni dünyada yoktur yani demir dünyadan bir parca degildir o yüzden var olmayan var olana bir sey yapamaz ancak seni schunu onu bunu bize saldirtir yahut seni delirtir baskalarina saldirtip yine seni beni alt etmeye calisir. oyasaki cinler öyle degildirler bizimle ic ice yasayan yani tangentlerdir nedir tangent daireye teget olan iste insanin sekline bakalim nasildir vücud bir cizgi ve tabiki catal olan yerleri var amma bir cizgi üstünde ise bir nokta yani kafa:

yaratilis hiyerarsisinde önce maddeler gelir üc gruba ayrilirlar kati sivi ve gaz formig olanlar yani maddelerin evliyasi gaz formunda olanlardir ucabilenlerdir yani kanatlilardir ondan sonra varlik hiyerarsisinde bitkiler gelir iki gruba ayrilirlar zehirliler ve zehirsizler yani yenebilenler ve yenmeyenler yenmeyenlerin hepsi bir cesit zehir tasir

bitkilerin evliyasi zeytindir nuhun gemisine ucarak binen tek bitki yani nebatat. güvercinle birlikte ucan yani kendi ucmasada bir ucurani bir binegi vardir yani ucagi vardir. ondan sonra hayvanat gelirki onlarda üc gruba ayrilir sürünenler yürüyenler ve ve ucanlar baliklar hayavanat grubundan degildir buraya bir mim koyup duruyoruz

allahümme salli ala muhammed muhammedin adinda gecen ve muhammedle birlikte bizimde icinde oldugumuz ha mim deryasi hürmetine meded ya rabbi

bütün yaratilan varlik alemini rabbimiz rahmetinin icinde yaratmisdir rahmetin bir misali ayinesi sudur ki suyun icindeki her canli varlik dünyaya gelen insanlarin ilk halidirki önce suda halkolurlar sonra dünyaya gecerler yani sudaki her canli bir insanin önceki halidir. ey insan nerden geldin nereye gidiyorsun farkindamisin iste dünyanin derdine dalmis bir sürü insan kiliginda gezen alemi mahlukat geldigi yolu unutmus gidecegi yoldan biii haber gaflette uyuyan insanlik bizlere verilen bu ruh rabbimizin ikrami ve muhammed aleyhisselamin ilk sözü nedir ümmi yani ümeti dedigi ni söylerler hocalar sonra hiradada cebrail aleyhisselam formati yüklerken yine ilk sözü ümmi olmustur yani ümmi demek ben okuma bilmem demek degildi yani ümmetini de istedigini bildiriyordu yani bir baska degisle ummi etrafindakileride istiyordu kendine um edenleri yani hemen almancaya geliyoruz muhammed aleyhisselam almanca bile bilirdi amma konusmamistir o baska bir hikmet yani um-fang demek dairenin cevresi demektir iste muhammed aleyhisselamda bir kücük kelime ile um-mi diyerek yani günesinin etrafini cevreleyecekleri istemisdir bunlar ta evrenin sonu 571 noktasina kadar olan alan yani süreyya yildizina kadar olan alani icine alir. peki muhammed aleyhiselam neden ilk kelimesinde almancayi kullanmistir yani um ve mi benim etrafimi cevreleyenler demek mi demek ingilizcedeki me bana demek olan almacanin okunus sekli mi dir yahut miyedir. yani mir peki neden almancayi secmis ilk kelimesinde peygamberimiz. almanyadaki yarbay hazretlerini bize hazirlik icin almanyaya gönderen rabbim bizide almanyaya degil avusturya ya gönderen rabbim muhammed aleyhisselamin o üc harfden olusan ummi kelimesindeki muradini simdi kemale erdirmekde. su ahir zamanda yarbayi bize vesile kilan bizide ümmeti muhammede vesile kilan rabbe hamd ederim iste allah herseye vesileler tayin etmis bugdayi ekceksin biceceksin ögüteceksin ekmek yapip pisireceksin sofraya koyup varsa katigin katiginla birlikte besmele cekip yiyeceksin madem herseyi Allah yapiyor calismak niye demeyin

vücuduna rabbim 32000 cihaz koymus onlar senin hizmetinde durmadan calisirken sen onlarin erzagini görmek icin calismamak olurmu halbuki muhammed aleyhisselama her sey verilmesine ragmen onun ac yattigi zamanlar olmustur.iseviler isayi büyük kurban derler o bizler icin kendisi kurban olmus bizi affettirmis derler, oysaki muhammed aleyhisselam ne demis kizim kiziiiim fatima nefsini satin al bende sana yardimci olamam o günde demis, kim kimi affetirebilirki elin sahid kolun sahid gözün hayli hayli sahid rabbimden hangi yaptigin amelini gizliyebilirsin cibilliyatin zaten belli ezelde kalu bela deyisine göre cibilliyet hirkasi giymissin neyi kimden saklayacaksin

neyse yolculugumuza devam ediyoruz dedik insan hiyerarsisine sudaki canlilardan sonra gecilir Allahu teala insanligi rahmetinin icinde halkettigi icin kafirinede mecusisinede puta tapaninada rahmet ediyor yani su avrupadakilerin cogu Allahi inkar ediyorlar ona ragmen Allah onlara haala yerden rizik bitiriyor hangi kul kendine küfür etmeye kalkan birine ekmek verir cenabi Allahin kullari olmamiz hasbiyle herkese rahmetiyle muamele ediyor ancaaaaak bu kadar erzaki sadece toprak dedigimiz bir nevi seyden cesit cesit halkeden rabbimiz her seye SINIR koymus SINIRA tecavüz edeni rahmetinden kovar iste seytan ve adem ve havva ilk misallerdir yani ey insanlik cesit cesit yerken ve giyerken sükretmeyip birde SINIRLARI cignersen kovuldugun an misalidir. is yerimde havva diye kadin var islami anlatiyorum almiyor insanligi anlatiyorum almiyor ey rabbiiim adem aleyhisselam gibi iri ve cüsseli atamizi havva gibi bir nefsi mülhimeyi vesile kilip kündeye getiren seytan azdikca azdi ademi cennetden kovduran havva simdi bizim yanimizda Rabbim ayni oyunu planlayan o seytanlarin babasi koca seytana firsat verme: ya havvayi bizim yanimizdan al ya bizi havvanin yanindan uzak eyle ki bizi cennetten kovdurmasin

konumuza dönersek iste insanlarda dört kisma ayrilir ve yedi subeye ayrilir

birinci kisim kalu bela diyenler yani saidler ikinci kisim hic kabul etmeyenler kafirler ücüncü kisim önce inkar eden sonra tövbe edip dönenler bizlerde nefis emmareye düsdükmü ayni duruma düseriz yani önce günah isler sonra pisman olur tövbe ederiz ve dördüncü kisim vardirki vaaahki vaaah rabbim onlarin haline düsürmesin imanli müslüman iken amelini imanini seytanin azicik gösterdigi bir dünyalik metaa icin satanlar yani önce inanip sonra inkar edenler önce rukuya varip sonra seytan ayaakta diye ayaga kalkanlar kimlerdir onlar onlara gavurlar harta bursch diyorlar yani simdiki demiri delmede kullAnadigimiz hart metal dedigimiz maddeden olanlar yani yine geldik o terbiyesiz kelimeyi kullanamaya af buyur rabbim afedesiniz bir kadinla yatarken besmele cekmeyenin evladina seytan karisir demis rasulullah. bu kafirlerde besmele ne gezer iste seytani istekle meydana gelen cocukta seytanin müdahalesi var iste öye bir müdahaleye ugramis bir erkek baska erkekle homoseksüel iliski yapiyor yani lutilerin fiili iste buradaki delinen degilde delen demiri delen harte bursch oluyor yani seytan cogalmak icin bu yöntemi kullaniyor yani seytan seytani afedesiniz sey yapiyor iste siz anlayin artik orasini.iste düyaya demir belli bir miktarda indirilmisdi oyaski o kadar demir kullanilmasina ragmen demir bitmiyor neden iste demir kendi kendini dölleyerek üreyen bir maddedir iste hiyerarside yukari cikinca insana kadar vardik eger iste insan veya hayvan veya gaz cinsinden bir madde ve cinler seytana uyarsa o zaman ne olur iste hiyerarsi bozulur ve yukari cikacagina dibe cekmeye baslar bir bataklik gibi .firma gezi düzenliyor bataklik cayi var bir tane onda kanu sürceklermis yani seytan yeni oyuna gecmis bizim sudaki halimize müdahale etcek yani bizi batakliga düsürcek yemezler o numaralari seytan, birilerini dürtükleyipte sen bize Allahin izniyle bir müdahalede bulunamazsin bizim evvelimizde rasulullahin yani sonumuzda onun yani olur insallah.olmayan olana bir sey yapamaz

kafir deccal gecen hafta cumartesi günü bizim dilimizden müdahale edip konusuyor bu günes bu gün ya duracak ya duracak diyor yani gayesi muhammed aleyhisselami durdurmak onuda bize kendi dilimizden söyletdi bu aciz kul kendi kelamiyla söyledi o sözü amma ne dedik artik her türlü tasallutu yapabiliyor o deccal kafiri yani o harte bursch dediklerimizide koyup gecmis bu kafir. demir onun yaninda ufalaniyor yalniz ne dedik rabbim her seye SINIR koymus SINIRI ihlal edeni görüp durur eger deccal artik SINIRI asarsa yani o peygamberimizin anlattigi uzun güne gelirsek yani günesi durdurursa orasi onun SINIRIDIR ordan öteye gidemez allahin memuru onun boynunu düsürmek icin süreyyadan iner gelir sayili zamana girdik rabbim inananlari yalniz birakmasin.

iste insanin sekli dedik bir cizgi ve bir nokta yani kafa iste yani komma demek yani ordan sonra cin taifesi gelirki cinler sag el ve sol el misali sag el insanlar sol el cinler sag ayak insanlar sol ayak cinler yani iksinin arisinda bir nokta yani bir sinir var ne onlar o yana gecebilir nede öbürleri öbür yana sadece bazi kisiler arada gecis yaparlar onlarda iste elektrikdeki zehne diyode denenler yani kaypak insanlar rabbim onlardan bizi muhafaza buyursun iste zamAnimizda bunlardan birisi diyanet hocasi olmus adida yasar nuri kaypak adam insanlardanmi cinlerdenmi belli degil müslümanmi münafikmi belli degil küfürün kilicinimi salliyor müslümanin kalkaninimi tutuyor belli degil rabbim insanligi böylelerine birakma birkac gönülden iman eden var onlarda böylelerinin dili yüzünden telef olur gider

el dedikde geldik kuranin eline iste kuranin eli rahman suresidir iste o süredeki otuz tane esteuzubillah febi eyyi elai rabbikuma tükezziban ayeti parmaklardaki 28 bogum ve iki tanede bilek bogumunu temsil eder yani hepsi ayniymis gibi gözüküyor o ayetin amma 30 bogumun otuzuda farkli bu farkida artik siz bulun bilim adamlari iste iki tane ikili bogum vardir bas parmaklar ve birde her sey fani rabbinin vechi baki kalcak ayeti vardir iste o ayetdeki bogumda isaret parmagindaki bogumdurki mührü refiki älanin oldugu yer mührü refiki ala ne demek önceki sohbetimizde yolculugumuzda yazdik okumayanlar o yazimiza müracat etsinler yani mührü refiki äla zülcelali vel ikram rabbimizin mührüdür insan ölsede cürüsede kaybolmayan yeridir iste bir cekirdegi topraga dikmekle toprak o cekirdegi yetistiremez cekirdek eger iste o mührü refiki älaya baglanirsa o zaman fide verir iste o sogana yesil nurun nerden geldigini sormusduk önceki yazimizda iste nur önce mührü refiki älaya girer ordan cekirdege müdahale eder yani marifet cekirdekdede degildir iste cekirdege müdahale eden nuru su günümüzün teknolojisiyle kesfetmeniz maalesef mümkün degildir

Rabbim topraga cekirdegi vesile kilan aya dünyayi vesile kilan muhammede ulasmamizda bize seyhler zincirimizin basi yarbay mehmet ildirar hoca efendiyi vesile kilan rabbimize hamdü senalar olsun.hoca efendim artik dediginiz yere vardik bu gemi alcagi yolculari almisdir kaptanin disindaki tüm mürettebat ve yolcular sayilmistir zeytinin disinda hepsi gemide artik kaptan olarak zeytinide siz yükleyin gemiye artik dünya bizden olmayan yolculari indirmek icin silkinebilir komutayi size havale ediyorum vesselam





Signing of RasitTunca Original
By Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi