Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeşil Başlı Sunalar ve Osman Efendimiz (Karoglanin 22.12.2012 Vaazi)
#1
RasitTunca-4 

YEŞiL BAŞLI SUNALAR VE OSMAN EFENDiMiZ

22. 12. 2012 Cumartesi

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

vecau ala kavmihi bidemin kazib.Gale bel sevvelet leküm enfüsüküm emren. fesabrun cemilun,Vallahul müsteaanu ala maa tasifun.
...
...Vallahu galibun ala emrihi velakin ekserennasi la yealemun.velemma belaga eşuddeh, eateynahu hukmen ve ilmen, ve kezalike neczel muhsiniyn.
sadakallahul azyim.Yusuf suresi18 ve 21 den bir parca ve 22 . ayetler
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
onlar bir yalanci oyun ve hile ila ona (kavmine) döndüler(Yusuf aleyhisselamin kardeşi Bünyaminin ona acimasi sonucu onu öldürmeyip kuyuya atmişlardi ve babalarina da öldü süsü vermek için gömlegine bir hayvanin kanini bulaştirip gelmişlerdi)(Yakub aleyhiselam onlarin bu hilesine karşilik dediki: Nefisleriniz size bu kötü işi güzel gösterdi. yani nefislerinizmi size bu kötü işi yapmayi emretdi.(yönünü kibleye döndü ve Bana Sabri Cemiiil gerek dedi.(Artik bana güzelce sabretmek düşdü) Sizin gizlediginiz bu işi bana acacak bildircek ,müstean edecek olan Allahdir.dedi.
....
...Allah bütün işlerin muhtaridir ( yani hangi işin sonu ne olur bilir) Fakat insanlarin cogu bundan habersizlerdir( yani insanlar bunu bilmezler mesela bir kötülük yaparlar ve zannederler ki haa ben galip geldim yaptim öldü caldim oldu dövdüm oldu zannederler halbuki onlar bu kötülügü yaparkende Allahin emri yerine gelmiş olmakda. asla galip gelen o kötülügü yapanlar degil yine emri ilahi galip gelmişdir. yani Allahu teala, o bazilarinin kötülük sandiklari ile makro planda yine bir hayri meydana cikarmakdadir( yine mesela hizirin gemiyi delmesi bir kötülük olsada o ilerisi için o gemi sahibine zarar degil bilhassa bir hayir getirmekdedir, yine hizir cocugu öldürerek cocugunda erkenden elinden dilinden kötülük zuhur etmeden ve ana babasini kurtarip ana babasinin imanini sarsmasina engel olmakdadir.mikro plan ve makro plan farki yani galip olan Allah dir).
Biz ona akil balig olunca akli ermeye başladiginda ilim ile hükmetme hikmetini verdik. işde biz muhsinleri böyle mükafatlandiririz.( yani Allah, Mehdi ve askerlerinede taa akli eren bir cocuk iken onlara ilim ile hükmetme karar verme hikmetini ihsan buyurmuşdur.)
sadakallahul azyim.Yusuf suresi18 ve 21 den bir parca ve 22 . ayetler
Allahümme sali ala Adem ve havva
Allahümme sali ala Yakup yusuf züleyha ve ve selamen Bünyamin
Allahümme salli ala Muhamed Mustafa
Allahümme salli ala Mehdi eeli Mahmudu Muhammed Mustafa
yolculugumuza başliyoruz
Annem Rabia ya Annemin dayisi Mahmud Dayinin bir nasihati var idi
Kizim dünya bir gemi akil yelkeni fikir dümeni aşklosun onu yüzdürebilene.derdi.
Allah yusufa a.s eger daha cocuk iken bu ilimle hükmetmeyi, karar vermeyi ihsan buyurmasaydi onu kuyudan cikarmazlardi ve yine zindana düşdügünde onu zindandan cikarip sultan etmezlerdi ve yine yakub yusufu kaybedince sabretmeseydi ona yusufu geri döndürmezlerdi.
senin kaybettim sandigin kazanmanin basamagidir.Adem atamizla havva annemiz cennetde yasak meyvadan yiyince dünyaya atildilar amma dünyadada tövbe edip rabbimize iltica ederek yönlerini rabbimize yöneltip dünyadan cennete geri giden yolu buldular yani kaybetmek onlar için yeniden kazanmanin ilk basamagi olmuş idi.
o yüzden başiniza bir hal gelirse olmaz işler olursa ve bir an kaybettiginizi düşünürseniz hemen Yakub sünnetine başvurun ve diyinki
Vallahu galibun ala emrihi, velakin ekserennasi la yealamun.
yani evet ben şu an kaybetmiş olabilirim amma muhakkak emri ilahi işlemekde ve tahakkuk ertmekde, rabbim herhalde beni makro planda kazandiracak deyiniz ve ondan sonra yönünüzü kibleye tutup bana sabri cemiil gerek deyiniz ve ve sabredenlerden olunuz. bekleyin görün rabbimiz sizin şer sandiginizin icinden nasil bir hayir meydana getirecek. o sizi yendigini kandirdigini zannedenleri nasil bir oyuna getirecek.ucuza satilan bir köle deger verilmeyen bir köle iken rabbim nasil aziz edip misira sultan edecek.
o yüzden adem ve havva sünnetide hatadan sonra hemen tövbe edip rabbimize iltica etmek.
bir şair demişdirki
şu gördügün daglari parcalasalar cakil olurdu!
şu cakillarida birleştirseler dag olurdu.
yani ey müslüman insan hata eder ve tövbe etmez ise günahini kücük görüp tövbeye sarilmaz ise o kücük günahlar birleşe birleşe günahi kebair olur büyük dag olur ve büyük affedilmeyen günah olur.
Tövbe ve pismanliklada dag gibi günahlar parcalana parcalana kum tanesi olur kum tanesinide, Allahin denizleri deryasida yikayip bir kiyiya ayaklari acitmayan sahil eyler.
O yüzden bu hafta ilk ögrencegimiz iki sünnet birisi yakub sünneti olup iki kisimdan oluşur birinci kismi vallahu galibun duasi ikinci kismi sabri cemil isteme duasi. ve ikinci sünnetimiz
Adem ve havva sünneti, günah işleyince hemen tövbeye sarilmak ve rabbimize iltica etmek.
Rivayet olurki bir evliya, bir aama yani körün dilinden şöyle anlatmişdir ve şöyle der
kabeyi tavaf ederken bir kör gördüm ve şöyle niyaz ediyordu :
Rabbim beni affet evet günahimin affedilmeyeginide biliyorum.diye
bunun üzerine o evliya ona derki hic bu mukaades yerde böyle denilirmi deyince o kör olan adam anlatir.bir ahbabimla sözleşdik yemin ettik osman r.a şehid olursa onun acik yüzüne tokat atacagiz diye ve osman şehid olunca onun evine vardik ve yüzü kapaliydi ahbabim onun hanimina dediki onun yüzünü ac ona tokat vurmaya yemin ettik dedi bunun üzerine hanimi siz osmanin faziletini bilmezmisiniz o hz peygamberle sohbet etmiş ve iki kizini almişdir siz utanmazmisiniz ona tokat vurmaya deyince ahbabim utandi ve cekildi ve fakat ben gidip osmanin yüzüne tokat attim bunun üzerine hanimi ellerin kurusun gözlerin kör olsun cenabi hak günahlarini afetmesin dedi ve ondan sonra o ama adam o yüzden hemen ordan cikmadan elleri kurudu gözleri kör oldu ve o adam benim dedi ve o yüzden günahiminda affedilmeyecegini bilirim dedi.
yani burdan hikmet diriyken yemedigi tokadi ölünce yedi osman efendimiz. demekki osman olsan, Allah hakkini alir koymaz diriyken almaz ise ölünce alir eger bu hak dünyalik ise gelir bir adam ölüne tokad atar gecer evet o tokat osmanida yakar o adamida.
Bir kissa anlatilirki adamin biri bir cocugun babasini öldürür ve atiyla kacar gider ve onu bir başka adam izlmekdedir ve adam kacip gidince bir nehirin kiyisinda bir dalin altinda yatar uyur ve o ikinci adam acayip bir hal görür ve adam uyurken o adama dogru bir yilan gitmekdedir ve tam o sirada bir akrep gelip nehirin yaninda durur ve ve bir kurbaga gelip onu sirtina bindirir ve ve karşiya götürür ve o akrep gider ve hemen o adami öldürmek üzere olan yilani sokar ve öldürür. yani olmaz işler olmakdadir o adam o cocugun babasini öldürmesine ragmnen Allah o adami bir yilandan bir akrep ile kurtarmişdir.
Hangi amel hayirdir hangi amel hatadir bilinmmez tokadi atanmi suclu yoksa tokadi yiyenmi suclu Allah bilir. her ikiside Allahin emrinin dişinda degildir.yani vallahu galibun ala emrihi hikmeti.
Namazda bir rükün icerisinde namaz dişi bir hareketi üc defa tekrar etmek namazi bozar yani mesela bir yerini üc defa kaşimak yahut namazda üc adim atmak yahut bir hareketi üc defa tekrar etmek namazi bozar ifsad eder. bunun tersi olan günde beş vakit ile yapilan namazda, göstermekdedirki bir ameli ibadet kasdiyla beş defa tekrar edersen o da dünya işlerinden olsada o iş ibadet hükmünde olur.
mesela tuvaate girerken tuvalet duasini okudun ve Allaha sigindin ve bunu beş defa tekrar ettin yani artik senin tuvaletinde her ne kadar necasetden temizlenmek olsada o yaptigin ibadet ve amel oldu demekdir. ve yine yemek yemek dünyalik bir amel olmasina ragmen başinda besmele ile ve sonunda hamdele ile yedin ictin senin bu dünyalik işin bir ibadet ve taat oldu demekdir.işde bunun misalllerini getirin getirebildiginiz kadar. işde o yüzden esteuzubillah innemel eamelu binniyet yani ameller niyetlere göredir . işde o yüzden başiniza gelen bir musibetide ibadete cevirmek sizin sabriniz ve niyetinizle mümkündür. yani yakub sünneti belalari musibetleri ibadete cevirmek bakirlari tenekeleri altina cevirmek. yine işde o tokat atan adam gibide yeminini yerine getiren derken iibadetini tenekeye bakira cevirmek yani innemel eamelu binniyet velhasil kelam.
işde Ördekler Avrupadakiler kilibikdir yani dişi ördek nere giderse erkek ördek onu takip eder ve onun izinden cikmaz fakat türk ördekleri farklidir erkek ördek önden gider dişi ördek ona uyar. yani işde osman efendimizin cibilliyati yeşil başli suna yeşil başli erkek ördek. yani müezzin imamin yardimcisi, müezzin imama uymak zorundadir ve onu her an takip etmek zorundadir müezzin imami zorlayacak hareket edemez imama uygun hareket etmelidir. işde osman efendimiz peygamberin iki kizini almasi hasbiyle evin emiri peygamber kizlariydi hic peygamber kizina edebsizlik edilirmi o istemeden halvet teklif edilirmi yani türk erkegi gibi macoluk peygamber damadina yakişmaz peygamber şeyh veya mehdi damadi kilibik olcak yani peygamber kizi ne derse ona boyun egecek hic peygamber üzülürmü işde osman efendimizin öldükten sonra yedigi tokat bu yüzdendir işde osmana yakişmayan kazak erkeklik yapmasi sebebiyle. işde kilibikliginda yakişdigi bir yer varsa bu avusturya ördeklerine cok yakişiyor yani kadinini üzmemek. yani kilibiklikda ibadet olurmu evet eger sen şeyh kizi peygaber kizi aldiysan sana düşen ancak avustruya ördegi gibi kilibik olmak yakişir. müezzinde imama uycak ve imamda müezzini gözüyle eliyle yönetir ve ona müsade verir. yani osmanlik demek yani yeşil başli ördek olmak isteyen önce hanimina iyi davrancak velhasil kelam ve onu üzmeyip ne kadar kilibik olursa o kadar kilibik olcak. yani müezin olanda imama boyun egmesini bilcek imamin sözünden cikmayacak.
Mehdinin askerleride mehdiye uyacak ve onun kilibigi olcaklar o ne derse evet tabi diycekler peygamberin dostu ebu bekr osman ömer ali gibi onun ördekleri olcaklar.
ve gecenki vazimizda anlattigimiz rabita ve mürakabe ile mehdiden feyiz almayanlar kendine başka şeyh arasinlar. ondan onlara feyiz ve elekrtrik gelmiyorsa onlarin santrali mehdi degildir ve onlar mehdi askeri degildirler.
ve sonunda kiyamet hikayeleri ile insanoglu kiyametide yozlaştirdi ve kiyametten korkmamak gerekir diye karara vardilar. halbuki kim Allahin mekrinden emin olabilir. işde mekr demek madalyonun arka yüzü demek osmani kazaklik ettirip osman gibi birine erkekligi suya düşürmemeyi ögretdi ve ördekler suda yüzerler ve yine osmana kilibiklik yaptirarak yeşilbaş ve yeşil sarik nasip etdi. osmana tokat atanda hakli ve yine osmanda hakli yani madalyon iki yüzlü güzel kardeşim kimi bu yüzünden bakar kimide diger yüzünden sana düşen, sana ne nasip olduysa onda en büyük cehd ve gayretini gösterip onu ibaddet ve taata cevirmek ve sabredip riza göstermek.
Lütfen kişin ördekli göllerin nehirlerin suyu donunca lütfen artan kuruyan ekmeklerinizle ördeklere osmanlara yardimci olunuz.ki osmanlar yeryüzünde tükenmesin inşallah.
Rabbim ahir zaman mehdi askerine ve ona tabi olcaklara tez cabuk mehdiyi bulup bilmeyi nasip etsin ve onun emrine itaat edip bir an önce ördeklige yükselmeyi nasip etsin.


El fatiha maassalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca


Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
______________________

Schrems, 15 Şubat 2018 Salı Son Düzeltleme Yapıldı

Original Kar©glan

_______________________________________





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)